Skip to content

Elke dag geopend vanaf 09:00 uur

Personal training

I MOVE PERSONAL STUDIO WERKT MET HET I MOVE – I TRAIN – I CHANGE (MTC) CONCEPT

BEWEGEN EN DOELEN STELLEN MET PERSONAL TRAINING

U bent van plan om te gaan sporten en heeft een concreet doel voor ogen; bijvoorbeeld een betere conditie of een paar kilo afvallen. Kortom: de wil om te gaan bewegen is er. U bent er klaar voor. Dan is personal training iets voor u! Nu dat steuntje in de rug nog. Dat geef ik u graag. Al geruime tijd geef ik meerdere malen per week Bootcamp training in Eindhoven(Meerhoven). Kracht, conditie en uithoudingsvermogen komen aan bod. Ik ben geen Arnold of Jean Claude, ik ben een fitte man van 37 jaar en durf te beweren dat ik iedereen aan het sporten kan krijgen. Of het nu ’s morgens om zes uur is, net na het werk of laat in de avond. Een dag heeft 24 uren en iedereen kan ergens tijd maken om te bewegen. Een tijd geleden vroeg ik een willekeurige man in de sportschool waar ik train wat eigenlijk zijn doel was toen hij voor het eerst binnenliep. Terwijl deze man er al enige jaren sportte, had nog niemand hem deze concrete vraag gesteld. Hij vertelde dat hij al geruime tijd zijn oefeningen deed, maar dat hij het saai vond en geen resultaat zag. Hij dacht erover om met sporten te gaan stoppen. Ik liet hem kennismaken met zogenoemde oefeningen met eigen lichaamsgewicht, ook wel core stabiliteit oefeningen genoemde. Ook liet ik hem de bewegingen bewuster en gecontroleerd uitvoeren. Hij lachte en keek tevreden en had na enige tijd zelfs een zweetdruppel op zijn voorhoofd. Hij voelde dat hij echt aan het trainen was, serieus genomen werd en bovenal gemotiveerd werd op zijn niveau en behoefte. Het deed hem erg goed. Dat de man mij nu een paar keer per week zomaar gedag zegt in de sportschool, zie ik als erkenning. Hij kreeg persoonlijke aandacht en simpeler kun je het niet maken.

TRAINEN EN GRENZEN VERLEGGEN

Naar het werk fietsen is gezond, maar geen training. Stel: u fietst sinds uw vijfde. Uw spieren zijn in de loop der jaren meegegroeid en eigenlijk heeft u nog nooit spierpijn gehad van het fietstochtje. Als u er twintig minuten over doet om op uw werk te komen, maak daar dan morgen vijftien minuten van. Die vijf minuten sneller maken uw voorhoofd en rug nat. U voelt dat u traint. Zo simpel is het.

Trainen doet u individueel of in groepsverband. Bij We Move Personal Studio kan het allebei. Allereerst trainen we om beter, sterker en gezonder te worden. Dat doen we bijvoorbeeld met bootcamp, hardlopen en bokstraining. Allemaal op uw eigen niveau. Trainen met veel enthousiasme en inzet, dat is de enige manier om sterker te worden. Ik help u daar graag bij!

VERANDEREN, STERKER WORDEN EN BETER IN MIJN VEL ZITTEN

De stelregel is dat u na acht weken veranderingen gaat merken in uw fysieke toestand als u aan kracht oefeningen doet. Denk dus niet dat u na een paar weken trainen afgetraind bent. Meestal zijn er al wel verschijnselen merkbaar. U kunt langer doortrainen, u voelt zich sterker en gaat beter in uw vel zitten. Houd altijd een maand aan om aan de spierversterkende oefeningen te wennen. Uw lichaam weet niet wat het overkomt en gaat anders protesteren. De navolgende vier weken gaat uw verder om uw lichaam daadwerkelijk te conditioneren. Spieren herstellen zich vaak heel snel na een zware fitnesstraining. Maar na een aantal weken zijn de spieren gewend aan de arbeid die ze verrichten. Blijvend veranderen in training en intensiteit, staan garant voor groei. Zo belandt u minder snel op een dood punt.

GRATIS CONSULT PERSONAL TRAINING

Wil je meer informatie of een gratis consult? Stuur dan een mail naar info@imove-fit.nl

Scroll To Top